Menu

Nie Aż Taka Święta

Tu Magda, inaczej mówiąc Nie Aż Taka Święta. Mam nadzieję czytelniku, że to dobra przynęta. Że wrócisz tu ponownie, gdy coś nowego skrobnę.

Krótkowzroczność nasza powszednia

magnolia-1

Gówno zawsze wypłynie nawet w pięknej dolinie. Niby sprząta się po psie, ale nie wszyscy i nie wszędzie. Jeden posprząta, inny nie. Jak się zorientujesz, że wdepnąłeś to rozpaczliwie szukasz czegoś w co możesz but wytrzeć (zazwyczaj jest to trawnik). A jak nic nie ma, to tak z tym gównem chodzisz, aż do domu dojdziesz i wycieraczkę pobrudzisz. Tak zaczynam, bo jakoś zacząć trzeba. 

zdj_b

Nasz kraj pomnikami stoi ( a niedługo i schodami) a Poczta Polska  promuje jedynie słuszną literaturę. Niektórzy zachłystują się  frekwencją na Czarnym Piątku ( 55 tys. na 38 milionowy kraj, śmiechu warte) jakby to było nie wiadomo, co. No ale elity swoje wiedzą, po jednej i po drugiej stronie. Jedyne o czym mogłabym wspomnieć, albo może o kim,  to o pani Beacie z Gryfic, która sama stała na rynku swojego miasteczka w ten piątek właśnie. Sama jak palec. Bo wiecie, w dużym mieście to jest łatwiej. Człowiek schowa się w tłumie, znajomi nie zobaczą, a przy okazji można sobie zrobić zdjęcie ze znaną dziennikarką, albo kimś znanym z tego, że jest znany. A jak się tak stoi samemu w swojej małej mieścinie, to nikt nie przyjdzie, co najwyżej w twarz ci naplują, i wyśmieją. A nam takich Beat potrzeba (nie mylić z byłą panią premier).  Kogoś kto sprawi, że droga od „Nie interesuje mnie to, poprzez Popieram, ale co ja mogę albo Coś bym kurczę zrobiła, ale tak jakoś nie wiem, nie chce mi się dupy ruszyć, do Idę, Popieram” maksymalnie się skróciła, albo żeby jej w ogóle nie było.

protest

Kogo nam potrzeba, albo czego? Dominiki Kulczyk? Pani Dominika siedzi wygodnie w fotelu na okładce Wysokich Obcasów ( numer z 31.03.2018). Gdybym nie wiedziała, że to WO pomyślałabym, że to jakiś Dom i Ogród, albo coś w tym rodzaju. Takie to zachowawcze. Nie jak Aborcja jest OK. Prawda? Pomaganie też jest Ok. Jest piękne i szlachetne. Tylko czy trzeba jechać na drugi koniec świata by znaleźć biedę? Nie, wystarczy się rozejrzeć. Ktoś powie: Ale tam ludzie są naprawdę biedni. Tak. To prawda, są na pewno w gorszej sytuacji niż my. Tylko tak sobie myślę, czy my chcemy tym ludziom tak naprawdę pomóc, czy tylko tak sobie jedziemy raz na jakiś czas uspokoić sumienie?

42 miliarderów posiada tyle pieniędzy, co biedniejsza połowa ludzkości. I może właśnie oto chodzi!!! Po co ma być po równo. Muszą być dysproporcje. Takie jest życie. Jeden ma koparkę drugi wiertarkę. Bogaty chce być bogaty, biedny ma być biedny, by ten bogaty mógł mu pomóc, ale na swoich zasadach i warunkach. Od czasu do czasu. Nie na zawsze. Bo jak się poziom wyrówna, to bogactwem trzeba będzie się podzielić. A tym się nikt dzielić nie lubi.

Nienarodzonymi też jakoś bardziej się interesujemy niż narodzonymi. Nienarodzone jest święte. A  narodzone? No cóż, jak zdrowe to Bogu dzięki, jak chore to państwo umywa ręce. Troska na krótką metę. Prawdziwe zaangażowanie w pomoc rodzinie z niepełnosprawnym dzieckiem to długofalowe przedsięwzięcie. Niebywale dłuższe niż kampania wyborcza. I bez natychmiastowych efektów.

Koniec tego smrodu wywodu. To, co chciałam to napisałam, to czego nie chciałam to przemilczałam.

 

Poniżej link do wywiadu z panią Beatą.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/beata-katkowska-z-gryfic-bohaterka-czarnego-piatku-jest-przeciw-aborcji/gjg20l4

Komentarze (12)

Dodaj komentarz
  • Gość: [krystynabozenna] *.static.ip.netia.com.pl

    Nie oglądam TV to i nie wiem o co chodzi.
    Znam 2 niepełnosprawnych , co bardzo dobrze żyją z pomocy państwa ,
    chciałabym tak żyć , tyle kasy w nich się inwestuje.
    Nie zazdroszczę , bo nie mam czego,
    bo mam dzieci zdrowe,
    ale też nie rozumiem dlaczego jednym niepełnosprawnym jest źle i mało ,
    a drudzy żyją na koszt państwa i mają się bardzo dobrze.
    Może jak to zwykle bywa jedni są bardziej operatywni
    a drudzy mnie zaradni czy co ??

  • Gość: [Magdalena] *.devices.net.pl

    Mocny tekst

  • Gość: [Kinga Ćwieka] *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Woow niesamowicie poruszający artykul. Trafny. Prawdziwy. Mocny. Dzięki Ci za niego!

  • Gość: [Grafy w Podrózy] *.adsl.inetia.pl

    Naród coraz głupszy, niestety. Za 500 plus łyknie wszystko i jeszcze więcej. Młodzi tez dzisiaj jacyś dziwni. Kiedyś buntowali się, krytykowali zastany stary porządek, marzyli o zmianach. Coraz częściej dochodzę do wniosku, że tego świata nie da się uratować. Zginie zalany codziennym gównem wylewanym z ekranu telewizji i internetu.

  • Gość: [Literatka kawy.] *.toya.net.pl

    Cóż, to wyjątkowo trudny temat. Jesteśmy krótkowzroczni i nic na to nie poradzimy.

  • Gość: [Ka Ewa] *.v30.interkam.pl

    Dobrześ to ujęła. Ja się czuję hipokrytą jak cholera, mimo, że połowy złych rzeczy nie robię i miliarderem nie jestem, ani milionerem. Więcej gadam niż robię, oceniam, krytykuję i się kurna mądrzę, a widzę niewiele więcej poza czubkiem swojego nosa.

  • Gość: [ladymamma.pl] *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Temat niesamowicie trudny i wrażliwy...Zawsze ktoś będzie miał jakieś "ale", "po co", "dlaczego" i inne takie...

  • Gość: [Iwona] *.multi-net.eu

    Daleko mi do oceniania, że ktoś pomaga - każdy zna swoje własne motywy (ba! czasem ich sobie nawet nie uświadamia!) , a ktoś może też oceniać mnie "Ooo jedzie do Afryki pomagać biednym dzieciom się edukować. "-i hejt. A jeśli mnie tam Bóg wysyła, do tej Afryki? To nikomu nic do tego. Że Dominika Kulczyk pojechała - i dobrze! To wpływowa osoba, jej działania mogą przynieść szersze korzyści niż się wydaje; no i nie tylko ona bo pojechała i Barbara Pasek, i mister Poland ,Jakub Kucner , który w wywiadzie powiedział, że przez całe studia marzył o wyjeździe do Afryki, by pomagać. Tak, bieda jest nieporównywalna - podczas gdy u nas w bardzo biednych jest problem "co do garnka włożyć" jak mówił J.Kucner, w Afryce nie mają nawet tego garnka.
    Cieszę się, że ludzie pomagają, cieszę się też gdy są bogaci i pomagają- bo wtedy to bogactwo ma prawdziwy sens.

  • Gość: [Paula] *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    DOKŁADNIE. Gdyby tak tyle energii włożyć w to, co z urodzonymi dziećmi się dzieje. Ale nie - masz urodzić, a co zrobisz dalej to wszystko g*wno obchodzi.

  • Gość: [Gwiazdki z nieba] *.dynamic.chello.pl

    Mocny tekst, ale w punkt! Zgadzam się w 100%

  • Gość: [Makehappylife] *.dynamic.gprs.plus.pl

    Temat trudny, niestety tak to jest każdy ma inne zdanie, spostrzeżenie na takie sytuacje.

  • Gość: [blogierka] *.centertel.pl

    No niestety coraz więcej tych gówien wypływa na światło dzienne..:/

Dodaj komentarz

© Nie Aż Taka Święta
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci